Felrobbantották a Mission Impossible 3 reklámját

MTI
2006.05.03. 10:56
Kirobbanó sikerrel indult a Mission Impossible III. című film reklámkampánya, amikor a tűzszerészek felrobbantottak egy újságok eladására való önkiszolgáló dobozt, mert azt gyanították, hogy ismeretlenek bombát helyeztek el benne. A film reklámjának részeként a The Los Angeles Times című napilapot kínáló dobozok közül 4500 találomra kiválasztottban olyan szerkezeteket helyeztek el, amik a doboz oldalának minden egyes nyitásakor a film zenéjét játszották.

Az egyik alkalommal a laza huzalok elengedtek, és a piros dobozok ráestek az újságkötegekre, halálra rémítve a vásárlókat. A rendőrséget egy aggódó vásárló riasztotta, mert azt hitte, bombát rejtettek a lapkötegek közé. A lap munkatársai elmondták, a készülékeket 4500 találomra kiválasztott újságosbódékba rakták ki, hogy a mindennapos újságvásárlást megpróbálják (a film címére utalva) különleges küldetéssé tenni. Küldetés azonban csak az illetékes tűzoltókra hárult, a doboz felrobbantása. A The Los Angeles Times című lap illetékesei elmondták, hogy erre nem számítottak. A szerkezetek a történtek ellenére május 7-ig, vagyis a film bemutatása utáni második napig zenélnek tovább az újságos dobozokban.