Átrendeződött a magyar filmforgalmazó-piac

2012.08.28. 18:31

Magyar forgalmazó cégből egyre kevesebb van, a dolgozóik közül pedig többen is munkahelyet cserélnek szeptember 1-től.

Öt fő távozott a piac egyik legmeghatározóbb szereplőjétől, a korábban Andrew G. Vajna kormánybiztoshoz köthető InterCom Zrt-től, köztük Ádám Bernadett, az eddigi marketing és kommunikációs vezető. A román/amerikai tulajdonban lévő ProVideóhoz mennek mindannyian, ugyanis információink szerint a ProVideónak sikerült megszereznie egy nagy, major stúdió képviseletét az InterCom-tól.

Ugyanakkor az InterCom új forgalmazási vezetője Borka Csilla lesz, aki a Big Bang Mediától ment át, a marketing vezető pozíciójára pedig Rajki Péter érkezik, ő korábban a ProVideónál dolgozott, még korábban a Warnernél. "Az InterCom továbbra is együttműködik eddigi szerződéses partnereivel, a három nagy hollywoodi stúdióval - áll a délutáni közleményükben. A Warner Bros., a 20th Century Fox és a Sony a jövőben is a cégen keresztül juttatja el produkcióit a magyar mozikba."

A Big Bang Mediánál a mozis és a marketing megállapodások megkötését a továbbiakban az alig egy éve alakult PARLUX Entertainment veszi át külsős tanácsadócégként.

A Cinema City marketinges csapatából Tibay Boglárka marketing menedzser távozik, úgy tudjuk, a Budapest Filmhez.