A Coca Cola 150 millió dolláros kampánnyal támogatja a Harry Potter-filmet

BBC
2001.02.21. 15:22
A Coca-Cola Company nyerte el a készülő Harry Potter-film kizárólagos marketingpartneri jogát - jelentette be az amerikai üdítőital-vállalat szóvivője kedden. A Warner Bros. filmstúdió és a Coca-Cola Company között létrejött szerződés értelmében a világ legnagyobb üdítőital-vállalata közel 150 millió dolláros reklám- és marketingkampánnyal támogatja a Harry Potter és bölcsek köve című filmadaptációt. Az eddigi legnagyobb méretű marketingpartneri szerződés néhány pontját maga JK Rowling, a Harry Potter-regények írónője kérése szerint alakították ki, így a filmben nem lesz látható Coca Cola-termék, illetve az üdítőitalok dobozain is csak az ifjú varázsló világára utaló képeket láthatunk majd, magát Harry-t nem. A szerződés ezenkívül olvasókörök alapítására is ígéretet tesz. A Harry Potter és a bölcsek kövét jelenleg is forgatják az angliai Leavesden Studiosnál, és bár a forgatási terv jócskán csúszott, a Warner bejelentése szerint a kalandfilm novemberben 16-án a mozikba kerül.