A 'Jóbarátok' a legdrágábbak

BBC
2002.10.01. 14:17
Jócskán felértékelődött a világszerte népszerű amerikai televíziós sorozat: a nézettségi illetve a színészi gázsik területén folytatott verseny után a "Jóbarátok" a reklámdíjakat tekintve is alaposan lekörözte vetélytársait az Egyesült Államokban. Az Emmy-díjas teleregény sugárzásának idejére egy 30 másodperces reklámért az idei szezonban már közel félmillió dollárt kell fizetni, megelőzve a Vészhelyzet (438 ezer dollár) és a Túlélő című realityshow (418 ezer dollár) reklámtarifáit.

A korábbi hírek szerint a 6 főszereplő epizódonként közel egymillió dolláros gázsit kap, ám a 33 millió nézőt vonzó műsor gyártóinak ez sem nagy kiadás, hiszen a sorozat reklámtarifája közel 30 százalékkal emelkedett az utóbbi két szezon alatt.

Mint megírtuk, a "Jóbarátok" két héttel ezelőtt két Emmy-díjat is elnyert a legjobb vígjáték és a legjobb televíziós női szereplő (Jennifer Aniston) kategóriában.