A színházat sem kímélik a hírdetők

mediainfo.hu
2004.03.02. 10:34
A hirdetők már a színházat sem kímélik: úgy gondolják, ily módon állítható elő a hirdetés és szórakoztatás újszerű és hatékony ötvözete. A Broadway show-k szponzorálása magában még nem újdonság, ám a színházak elnevezését érintő megoldások, a színházak épületén belüli reklámozás, illetve a product placement és termékintegráció fokozottabb előtérbe kerülése már újszerűnek tekinthető.

A trend persze nem mindenkinek nyerte el a tetszését, így számos kritikus is elégedetlenségének ad hangot. "Utálom a színházak új neveit, azt hogy repülőtársaságok és autógyárak reklámtábláivá válnak..." - írta Linda Winer, a Newsday színházi kritikusa. Fanyalgás ide vagy oda azonban, a Broadway egyre erősebben vonzza a marketingcégeket, akik üzeneteik hatékony közvetítését várják az új megoldásoktól.