Beckham új reklámszerződést kötött

Kreatív
2004.04.26. 16:53
Az elmúlt hetekben kitört családi botránya ellenére is vonzó a reklámozók számára, és sokat ér David Beckham neve.

A napokban egy újabb világcég kötött reklámszerződést a futball sztárral. A Gillette a MediaGuardian értesülései szerint 40 millió fontos megállapodást kötött Beckhammel, aki az amerikai központú, férfikozmetikumokat és borotvákat forgalmazó cég nemzetközi reklámarca lett. A brit focista lesz így a központi alakja annak az 55 millió fontos nemzektözi kampánynak, amely a portugál EB-t követően látható majd a tengerentúlon.

Az új felkéréssel David Beckham minden idők legjobban fizetett brit reklámszereplője lett. A Gillette mellett a Vodafone, a Pepsi, az Adidas, valamint a Police napszemüvegek gyártója népszerűsíti termékeit és szolgáltatásait a modell külsejű focistával.