Jamie Oliver szupermarketnek kampányol

mediainfo.hu
2004.09.15. 14:04
Az új reklám, ami egy nagyobb marketing promóció része a Sainsbury 330 áruházon belüli péksége számára, Olivert mutatja, amint egy csoport pékhez csapódik, egy a szülőföldjén, Essexben található Rrayleigh Weir-i Sainsbury áruházban. A hajnali műszakban dolgozó pékek A pucér szakács és a Jamie konyhája sztárjának mutatják be tésztadagasztó és kenyérsütő fortélyaikat.

A kampánnyal párhuzamosan a Sainsbury lecsökkentette mintegy háromszáz féle pékáruja árát, miközben a termékek minőségére, illetve értékére helyezi a hangsúlyt kommunikációjában.

A szupermarket tavaly 56 millió fontot költött reklámra, többet, mint a rivális Tesco. A Sainsbury Olivert májustól alkalmazza újra 5 évre, és felemelte a sztrászakács éves gázsiját 900 000 fontra. A szupermarket bevételeit számítások szerint Jamie több, mint 1,1 milliárd fonttal növelte 2002-ben.