A Matáv és a Soproni Ászok nyerte a Reklámzabálást

Kreatív
2004.12.01. 10:34
A Soproni Ászok és a Matáv reklámfilmjei tetszettek leginkább a Reklámzabálók közönségének idén, a termékek hirdetései két-két díjat nyertek a versenyen.

A Vodafone Reklámzabálók Éjszakája Turné 2004 utolsó állomásán, a november 25-i budapesti gálaesten ünnepélyes keretek között átadták az SMS és az online közönségszavazások díjait. A hat versenykategóriából kettő-kettőben az említett márkák nyerték el az első helyezést. A TBWA Budapest gondozásában készült Sörivók is elkezdhetik című Soproni Ászok film a legjobb reklámfilm címet nyerte el az online szavazáson. A legjobb szpotra a net mellett SMS-ben is szavazhatott a közönség, ezt a díjat a Grey Worldwide Vodafone Rock 'N' Roll Max munkája szerezte meg.

Idén több díjat osztottak ki az éjszaka szervezői, így a legjobb reklámfilm mellett a közönség megválaszthatta a legjobb reklámhangot, a legjobb reklámzenét, a legjobb társadalmi célú reklámot és az év reklámarcát is. A legjobb TCR a Sylva Reklámügynökség Fogyatékos Gyermekekért Közalapítvány megbízásából készített Ugróiskola című szpotja lett, a legjobb filmzene elismerést a Lowe GGK gondozásában futott Matáv Ritmus díjcsomag kampány kapta.