Kevesebb újságot olvasunk
Alig található olyan rendszeresen megjelenő újság, magazin, amelynek példányszáma ne esett volna vissza ez év harmadik negyedévében a tavalyi azonos időszakhoz képest - derül ki a Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség (Matesz) gyorsjelentéséből.
A NAPI Gazdaság által szemügyre vett mintegy hat tucat országosan értékesített sajtótermék közül összesen egy tucatnál alig többnél - 100xSzép, 168 óra, AutóMotor, Bravo, Bravo Girl!, CKM, Fanny, Füles, Heti Válasz, Hölgyvilág, IM, Joy, Popcorn, Színes Bulvár Lap és TVR Hét - lehet növekedést kimutatni.
A napilapok közül egyedül a Színes Bulvár Lap növelte mintegy 12,1 százalékkal az eladásait, a többinél - a piacot még mindig toronymagasan vezető Blikket is beleértve - eltérő arányú a változás: 3,2-8,1 százalék közötti a visszaesés.