Nézettségmérésre írt ki pályázatot a Duna TV

Kreatív
2006.08.25. 13:22
A Duna TV a nézettségét és a nézési szokásokat akarja felmérni, és ehhez kutatócéget keres - írja a Közbeszerzési Értesítő.

A Duna TV a csatorna nézettségének, a nézési szokásainak és a televíziós szektoron belüli pozíciójának reprezentatív mintán végzett felmérését kívánja elvégezni Magyarország, Szlovákia, Ukrajna, Románia, Szerbia és Horvátország több régiójában. Hat életkori csoportban, a 15-18, a 18-29, a 30-39, a 40-49, az 50-59 és a 60 év felettiek korosztályában kíváncsi a csatorna a kutatási eredményekre. A győztest tárgyalásos közbeszerzési eljárás során fogják kiválasztani. A Duna TV elvárása többek között, hogy a jelentkezők rendelkezzenek legalább kettő, egyenként nettó tízmillió forintot meghaladó referenciamunkával.

A jelentkezés határideje szeptember 14-e, a szerződéskötés tervezett időpontja pedig szeptember 29-e. A szerződés keretösszegét a tévé nem hozta nyilvánosságra.