Győzike darabokra verte Freit

2005.03.23. 12:01
Három milliónál is többen nézték a félresikerült Legyen Ön is milliomost, de Győzike már ott liheg Vágó mögött. Az MTV eközben mintha már nem is létezne.
A Tv2 viszonylagos előretörése után ismét megmerevedtek a frontvonalak, a múlt héten már minden korcsoportban, mind a teljes napot, mind a főműsoridőt tekintve az RTL Klub vezette a nézettségi versenyt. A teljes napot és teljes lakosságot figyelembe véve mindössze 3,5 százalékponttal vezet az RTL Klub konkurense előtt, azonban a hirdetők számára fontos 18 és 49 év közötti korosztályban és a reklámokkal leginkább zsúfolt főműsoridőben már 8,1 százalékpont a Tv2 lemaradása, amely így is a korcsoport 30,2 százalékát vonzza átlagosan minden este.

Nagyot bukott a héten a Napló, ami már hónapok óta biztosan vezette a nézettségi listát, de ezúttal 1 964 440 nézőjével csak az ötödik lett a listán. A hét legnézettebb programja ezúttal a március 15-i Legyen Ön is milliomos lett 3 023 153 nézővel, pedig akkor még nem is sejthettük, hogy a műsorban rossz válasszal is lehet nyerni három milliót.

A második a Vágó műsortól majdnem hétszázezer nézővel lemaradva az ünnepi Fókusz lett, amire 2 330 733-en voltak kíváncsiak.

Győzike mindent visz

A harmadik ezúttal Győzike lett, akinek magánéletébe hétfőn 2 231 961-en pillantottak bele, pedig a műsorral párhuzamosan vetítették Frei Tamás szenzációhajhász dokumentumműsorát, ami eddig mindig megnyerte a nézettségi versenyt. Frei most viszont mindössze 1 676 820 embert érdekelt, így csúnyán kikapott Győzikétől.

A Győzike Show sikerét jelzi, hogy a hirdetők számára oly kedves, 18 és 49 év közötti lakosság körében csak az ünnepi Legyen Ön is milliomost nézték többen a héten, Győzikre 1 113 734-an voltak kíváncsiak, míg Vágó István ugyanaznap a korosztály 1 347 007 tagját érdekelte.

Van még köztévé?

A közszolgálati csatorna ezúttal is csupán egyetlen műsorral tudta magát felküzdeni az első tízbe, a Névshowr ezen a héten is másfélmilliónál több, egészen pontosan 1 756 304 nézőt ültetett a képernyők elé.

A bulvárcsillagokat ünneplő másfélórás esztrádműsort leszámítva azonban mintha nem is sugározna adást a közszolgálati televízió, a csatorna kudarcát jól jelzi, hogy míg a hét legnézettebb műsora hárommilliónál több nézőt vonzott, addig az MTV-nek a Névshowrt leszámítva nem volt olyan programja, ami legalább egymillió nézőt a képernyők elé ültetett volna. A közszolgálati adó második legnézettebb műsora a keddi Híradó lett, amire mindössze 911 988 néző volt kíváncsi.

A legnépszerűbb műsorok
(Egy-egy műsor csak a legnépszerűbb adásával szerepel a listán)
Teljes lakosság
01. Legyen Ön is milliomos! (RTL Klub) 3 023 153
02. Fókusz (RTL Klub) 2 330 733
03. Győzike(RTL Klub) 2 231 961
04. Barátok közt (RTL Klub) 2 229 996
05. Napló (Tv2) 1 906 368
06. Tények (Tv2) 1 854 233
07. Multimilliomos (Tv2) 1 770 132
08. Névshowr (MTV) 1 756 304
09. Híradó(RTL Klub) 1 731 435
10. Frei-dosszié (Tv2) 1 676 820

Az AGB Hungary adatait az RTL Klub és a Tv2 bocsátotta rendelkezésünkre.