Fiataloknak szóló portált indított a Ringier

2009.05.20. 15:27
Celebhíreket és ezotériát kínál ifjú célközönségének a Neon.hu, a Ringier Kiadó új interaktív portálja.

Neon.hu címen ifjúsági portált indított a Ringier Kiadó Kft. Az interaktív portál indításával a kiadó célja a sajtóközlemény szerint az, hogy "az ifjúsági szegmensben tovább erősítse jelenlétét, és hosszú távon is megőrizze piacvezető szerepét."

A Neon.hu célcsoportja azok a "14-24 éves lányok és fiúk, akik élénk társadalmi életet élnek, fontos nekik a zene, a közösség, a tanulás és a karrier". A felhasználók által generált anyagok mellett saját szerkesztőségi tartalmat is kínálnak, a naponta többször frissülő oldal a sztárok, a divat, a játékok és technikai újdonságok mellett toplistákat és tanácsadást is kínál a látogatóknak.

Vetkőző celeb és rúna jóslás

A neonkék és neonlila színekkel megdobott oldalon most éppen Robert Pattinson vetkőzéséről és Christina Aguilera gyerekéről olvashat a közönség, vagy például arról, hogy mitől paráznak a csajok az ágyban. A Celeb, Trend, Love&Sex és a Life rovatok mellett az ezoterikus szekció a sima horoszkóp mellett Rúna jóslást, Tarot jóslást és szerelmi kalkulátort is tartalmaz.

A kiadó tulajdonosa, a svájci médiaház tavalyi eredményeit bemutató május eleji sajtótájékoztatón Mihók Attila, a Ringier Kiadó Kft. ügyvezetője arról beszélt: az idei esztendőre "néhány kisebb akvizíciót tervez" a társaság, ezek egyike egy ifjúsági portál lesz. Emellett nyáron megújul a Blikk és a Nemzeti Sport internetes kiadása is.