Az MT Zrt. a legnagyobb videómegosztón saját, márkázott csatornán át is közzéteszi reklámspotjait, turisztikai kisfilmjeit, illetve a társaság a YouTube-on fellelhető, mások által készített rövidfilmekkel is bővíti a turisztikai megjelenését.
"2009-ben várhatóan az európai utazási piac 38 százalékát az interneten keresztül foglalják, ezért kiemelkedően fontos, hogy a megfelelő eszközökkel próbáljuk őket elérni. A YouTube-on ingyenesen létrehozható márkázott csatorna a Magyar Turizmus Zrt.-nek is kitűnő lehetőséget biztosít a közösségi weben való megjelenésre. Az ilyen kezdeményezések jól illeszkednek abba a globális trendbe, miszerint az utasok egyre inkább saját maguk foglalják utazásaikat az interneten fellelhető vélemények, információk alapján".
A középtávú célok között szerepel egy, kifejezetten a YouTube-on meghirdetett pályázat is, amin vagy az MT Zrt. korábbi kisfilmjeinek feldolgozását, vagy teljesen saját készítésű országimázs-filmeket vár majd a társaság.