Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA második negyedévben kissé lassult a reklámkiadások csökkenése, elsősorban annak köszönhetően, hogy az ázsiai-csendes-óceáni térségben 6,5 százalékkal nőtt a hirdetési piac - tette közzé felmérésének eredményeit csütörtökön a Nielsen piackutató intézet.
Európában és Észak-Amerikában azonban még továbbra is érzi a válság negatív hatásait a hirdetési szakma, amelynek bevételei 6,8 százalékkal estek vissza a második negyedévben az egy évvel korábbihoz képest.
A reklámköltés világméretekben 5,8 százalékkal csökkent, leginkább a lapok és a folyóiratok estek a hirdetők takarékoskodásának áldozatául: a folyóiratoknál 18,5 százalék, a napilapoknál 7,5 százalék volt a visszaesés. Az elektronikus média jobban szerepelt: a rádióadók reklámbevételei 3,1 százalékkal, a televízióké 4,3 százalékkal csökkentek a második negyedévben az egy évvel korábbihoz képest.
A Nielsen szakértői a második fél évre már kis javulást várnak, elsősorban a rádiós reklámoknál, a nyomtatott sajtóban azonban még várat magára a fellendülés.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM