Az év elején induló Shows az első eredménye a YouTube és a Channel 4 közti megállapodásnak, amit mérföldkőnek tekintenek az angliai video-on-demand beindulásában. A catch-up szolgáltatáson túl kábé 3000 órás archív anyag és népszerű Channel 4-programok feltöltését tervezik.
A portál a YouTube több mint 60 partnerének - köztük a BBC Worldwide és a Turner - 5000 videóját kínálja majd (4000-et vágatlanul). Ez több mint háromezer órás program, benne olyan minőségi brit adásokkal, mint a Peep Show című vígjátéksorozat vagy a Gordon Ramsay's F Word, sőt a már veteránnak számító Baywatch.
A programok, így az Aardman helyi animációs stúdió vagy a brit hírportál, az ITN illetve az Al Jazeera műsorai díjmentesen hozzáférhetőek lesznek, esetenként - ahol a szerzői jogok nem tiltják - reklámbevétel támogatásával. A Channel 4-tartalmak a Virgin Media, Universal, Orange, Samsung és Pepsi hirdetéseivel futnak majd.
A Google, a YouTube-gazda feladata meggyőzni a jogtulajdonosokat, hogy a reklámszünetekből elegendő bevételük lesz, nehogy levegyék műsoraikat a portálról szerzői jogsértésre hivatkozva. A YouTube népszerűsége ellenére (1 milliárd letöltött videóval naponta) a site még mindig nem számít nyereségesnek.