Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA Television Business International nevű televíziós szaklap nézettségmérése szerint a világ legnépszerűbb vetélkedője a sokáig nálunk is műsoron levő Legyen ön is milliomos! című kvíz, amit a világ hetven országában mutattak be. A TBI felmérését a francia Mediametrie nevű cég bonyolította le, és a végeredmény a szakértők szerint nem nagy meglepetés.
A második helyen az endemolos Áll az alku? végzett, a harmadik szintén a holland cég egyik műsora, az először az amerikai ABC televízión bemutatott Wipeout, amiben a versenyzők egy akadálypálya teljesítése után nyerhetnek kisebb-nagyobb összegeket. A Wipeout harmadik helye meglepő, hiszen olyan közismert formátumokat előzött meg, mint a Szerencsekerék (4. hely), a Popdaráló (eredetileg: Don't Forget the Lyrics, 6. hely), vagy a Kalandra fal (Hole in the Wall, 7. hely).
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM