Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMA Megasztár továbbra is az egekig repíti a Tv2 nézettségét, a tehetségkutató előválogatását a reklámozóknak fontos 18-49 év közötti korcsoportban az éppen tévé előtt ülők 44 százaléka nézte, miközben a jelentkezők ellen küldött Nekem 8 című vígjáték mindössze 25,4 százalékos közönségarányt ért el. A teljes lakosság körében is körülbelül ugyanekkora a Megasztár előnye: a műsort 1 millió 693 ezren nézték, az RTL Klubra ugyanekkor csak 856 ezren kapcsoltak.
A Megasztár sikere nem mentette meg a Tv2-t, amit az is jól mutat, hogy a tehetségkutató végén a nézők inkább átkapcsoltak az akkor már a közepén tartó vígjátékra, a Nekem 8 második felét minden fontosabb korcsoportban többen nézték, mint a Tv2-n a Megasztárt követő Apósok akcióban című filmet.
Az egész hetet nézve az RTL Klub növelni is tudta az előnyét az előző héthez képest: május 3. és 9. között főműsoridőben, azaz este hét és tizenegy között, a Tv2-re az éppen tévét néző 18-49 év közöttiek 22,4 százaléka kapcsolt, az RTL Klub közönségaránya 29,7 százalékos volt az AGB Nielsen elektronikus nézettségmérési adatai szerint.
A Tv2 egyedül a szerda estét tudta megnyerni, a Doktor House és a Született feleségek is 30 százalék feletti közönségarányt ért el, míg a vele szembeküldött Pasik, London, szerelem című filmet csak a tévénézők 20,9 százaléka választotta.
A Tv2 másik sikerműsora a Joshi Bharat, amely péntek kivételével minden hétköznap le tudta győzni az utolsókat rugó Mónika show-t. Pénteken olyan csúnyán kikapott Joshi, hogy a heti átlagban Mónika nem is szerepel olyan rosszul: a Tv2 kibeszélőshow-ja átlagosan 19,7 százalékos közönségarányt ért el, az RTL Klubé 19,2 százalékot.