Túl dögös Beyonce parfümreklámja

2010.11.18. 08:32
A brit médiahatóság túl provokatívnak találta az énekesnő új reklámfilmjét, így azt csak este fél nyolc után lehet a szigetországi televíziókban bemutatni.

Az énekesnő eddig valahogy elkerülte a pályatársaira jellemző szexbotrányokat, de új, Heat (Hőség) nevű illatszerének reklámfilmjében elég szuggesztív mozdulatokkal próbálja eladni a parfümöt, amit a brit reklámszövetség és médiahatóság sem értékelt. A reklám esti műsorsávba száműzését azzal indokolták, hogy "Ms. Knowles mozdulatainak és a kamera elhelyezésének köszönhetően az énekesnő mellei kis híján kivillannak a ruhából, így a reklám túl provokatív kisgyermekek számára."

Ebben a cikkben a téma érzékenysége miatt nem tartjuk etikusnak reklámok elhelyezését.
Részletes tájékoztatást az Indamedia Csoport márkabiztonsági nyilatkozatában talál.

Indamedia Csoport