Fejek hullottak a Tv2-nél
További Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
A Tv2 tavaly novemberben kinevezett új vezérigazgatója átalakította a csatorna vezetését. A Tv2 közleménye alapján közös megegyezéssel távozott a cégtől Nagy Andrea marketing és kommunikációs, valamint Szilágyi Miklós gazdasági és adminisztrációs igazgató.
Hivatalosan 2011. február 1-től Rényi Ádám az új marketing és kommunikációs igazgató, Yvonne Dederick pedig a gazdasági igazgató, de tegnap még hivatalosan nem jelentették be a vezetőváltást a cég munkatársainak sem. Kiss Péter maradt a programigazgató, Kovács Krisztián a kereskedelmi igazgató, és Szentesi Zsol pedig a gyártási és műszaki igazgató. A csatorna közleménye szerint a jövőben a vezérigazgató közvetlen irányítása alá tartozik majd a jogi osztály, a humán és a projekt menedzsment.
Rényi Ádám már kétszer dolgozott a Tv2-nél, szakmai pályafutását a csatornánál kezdte, mint pr-menedzser, majd pr-csoportvezető lett. Később a Viasat3-hoz távozott, volt a Playboy főszerkesztő-helyettese is, majd újból a Tv2-nél dolgozott, ahonnan az RTL Klubhoz ment kommunikációs igazgatónak. Yvonne Dederick pedig a Sláger Rádió anyavállalatánál és az HBO közép-európai részlegénél is dolgozott már mint gazdasági vezető.
A felsővezetésben történt változások mellett átalakították a kereskedelmi osztályt is, ahol az üzletfejlesztési osztály élére a Viasat3 kereskedelmi igazgatóját, Megyeri Andrást vették fel, Steve Varcoe, az RTL Klub egykori kereskedelmi vezetője pedig tanácsadó lett a Tv2-nél.
Simon Zsolt, a Tv2 új vezérigazgatója tavaly év végén az Indexnek azt mondta, hogy nem akarják legyőzni az RTL Klubot, és a két országos kereskedelmi adó közti versengés folyamatos erőltetése kommunikációs hiba volt a Tv2 részéről. Simon szerint a reklámbevételeket pedig úgy lehet növelni, hanem a legnagyobb konkurenstől, hanem a tematikus adóktól hódítanak el hirdetőket. A kommunikációban és a kereskedelmi osztályban történt változások most alátámasztják ezt a nyilatkozatot.
Simon a december közepén adott interjúban azt ígérte, hogy a csatorna inkább alternatívát kíván nyújtani a konkurenssel szemben, nem másolná az RTL Klub programstruktúráját. A mostani átalakítás a műsorstruktúrát kialakító és a műsorokat gyártó osztályokat kevésbé érinti, vagyis vélhetően a megoldást itt nem a vezetőcserében látja Simon.