Alacsonyan indult Britney Spears márkaértéke

2011.02.09. 11:04
A tévébesorolástól függetlenül Conan O’Brien közösségmédia-befolyása magasabb Jay Lenoénál, írta a keddi Wall Street Journal.

Conannak vagy Lenónak, Justin Biebernek vagy Lady Gagának van van nagyobb közösségmédia-hatása? Hogyan növelték Britney Spears digitális márkaértékét?, teszi fel a kérdést a Hollywood Reporter cikke.

A Klout technológiai vállalat segítségével: itt a közösségi médiumokon elért márkaértékük alapján rangsorolják a médiasztárokat főleg Twitter, Facebook-követőkre és -hozzászólásokra alapozva: O’Brien így 90, Leno 65 ponttal rendelkezik. Bill Gates és a Google vezetője, Eric Schmidt például 76, illetve 75 pontot érnek. A legmagasabb, 100-as besorolást Justin Bieber szerezte meg, és csak utána következik Lady Gaga 90-nel. Mindegyikük megelőzte Britney Spears kezdeti eredményét.

Spears menedzserei személyesen keresték fel a Klout vezérigazgatóját, Joe Fernandezt, hogy megtudják, miért kullog messze a többi médiaszemélyiség mögött az akkor 64 pontot érő énekesnő. Fernandez tanácsa az volt, hogy Spears többet szerepeljen, és aktivizálja magát a Twitteren és a Facebookon. Spears azóta 87 pontra tornázta fel magát.