Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMÖsszesen mintegy kilencmillió forint pénzbírságot szabott ki a két országos kereskedelmi televízióra szerdai ülésén a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa. Ebből az RTL Klub három, tavaly sugárzott műsorára összesen mintegy hétmillió forint pénzbírságot róttak ki.
A televízió a hivatalos indoklás szerint tavaly a Vacsoracsata október 15-ei adásában "egy közismert sportoló öltözékén jelentetett meg burkolt reklámnak minősülő információt". Mivel azóta változott a jogszabály, és engedélyezett lett a termékelhelyezés, a jövőben kevésbé kell számolni hasonló büntetéssel. A másik két esetben a kiskorúak védelme alapján szabtak ki bírságot az RTL Klubra, mivel műsoraikat rossz korhatárbesorolással adták le.
A TV2 Aktív című műsorának november 22-ei adását szintén elmeszelte a hatóság burkolt reklám miatt, és kétmillió forint bírságot róttak ki a csatornára.
Az országos kereskedelmi televíziók négy műsora mellett az ATV-t is elmarasztalták, a társaságnak 100 ezer forint pénzbírságot kell kifizetnie egy vásárlásra buzdító műsora miatt.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM