Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMNégy televízió, hét rádió, hat weboldal, két teletext és két print felület került be a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap most létrehozott közös sales-house-ának portfoliójába, írja a Kreatív Online.
Az MTVA Sales House emellett a közmédiák kapacitásának értékesítésével (spotgyártással, stúdió-bérbeadással) és kereskedelmi termékfejlesztésével is foglalkozik a jövőben. A sales-house-t Schatz Péter vezeti majd, aki eddig az MTV Üzlet és Termékfejlesztési igazgatóság vezetője volt.
A közmédiák korábban külön értékesítették a felületeiket. Az MTVA Sales House a teljes portfoliót értékesíti, így az ügyfeleknek egyetlenegy kapcsolattartóval kell együtt dolgozniuk a kampányaik során.