Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA Pew Research Center felmérése szerint a hetente legalább három alkalommal sajtóinformációkat fogyasztó amerikaiak között a neten újságot olvasók aránya 46 százalékra ugrott, a print verzióból informálódóké viszont tavalyra mindössze 40 százalékot ért el. Ezzel párhuzamosan a hirdetési bevételek a netes lapoknál 2010-ben közel 14 százalékkal nőttek, a nyomatott lapoknál azonban több mint 6 százalékos visszaesést mértek. A fordulat 2010-ben jött el, mivel előtte a netes újságolvasás elmaradt még a hagyományostól az amerikai piacon, s ugyanez volt a helyzet a hirdetési bevételek terén is - írja a Capital.fr.
A kutatási projektet vezető Tom Rosenstielelmondta: az olvasók elvándorlása a net felé gyorsuló tendenciát mutat, s a jövőben csak erősödik az okostelefonok és táblagépek általánossá válásával. A nyomtatott újságok bevételei nem csupán a gazdasági válság okán csökkennek, hanem az említett elvándorlás miatt is, és ez a hirdetőket is hasonló irányban mozgatja. Négy év alatt az amerikai újságok hirdetési bevételei 46 százalékot estek.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM