Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM
A 2009-es évben nem volt olyan amerikai médaiügynökség, ahol nem a recesszió lett volna slágertéma. Leépítések, megszorítások, és az előző évekhez képest jóval visszafogott költekezés jellemezte a reklámpiacot ekkoriban. A válság végével lassan magához tárt a piac, és a 2010-es évben már sikertörténetekről is beszámolhattak.
A Kantar Media felmérése szerint az öt nagy amerikai tévéadó reklámbevétele a 2010-es évben növekedett, az NBC-é a leggyorsabb, az ABC-é a leglassabb ütemben. Az USA-ban szabadon fogható tévék (ABC, CBS, CW FOX és NBC) tavalyi összbevételét 21,7 milliárd dollárra becsülik, ami 5,3 százalékkal magasabb, mint amit a 2009-es adtok mutatnak. A növekedés egyik okaként az elemzők az autógyárak tavalyi bátrabb fellépését nevezték meg.
A legnagyobb bevételt a CBS könyvelhette el, 6,48 milliárd dollárral, a lista másik végén a Fox áll 4,49 milliárddal, pedig náluk látható az American Idol című tehetségkutató, ami az Oscar-gála és a Super Bowl után a harmadik legdrágább műsornak számít a reklámozók számára. A kábel- és műholdas televíziók is növelték bevételeiket, a fontosabb adók közül csak az MTV és a VH-1 számolt be 2-2 szzalék körüli csökkenésről.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM