Gundelt háromszor többen nézik, mint az MTV-t

2011.11.10. 15:43
A Maradj talpon az MTV egyetlen igazán sikeres műsora, a 18-49 évesek körében is megháromszorozta a köztévé átlagos nézettségét.

November 9-én már 11,24 százalékkal ment a kereskedelmi célcsoportban Gundel Takács Gábor kvíze, a Maradj talpon, ez nagyjából háromszorosa az MTV - fiatalabb nézőknél mért - átlagos közönségarányának. A közszolgálati tévé a 18-49-es korcsoportban csak 4-5 százalékra képes (teljes lakosságban 8-9 százalék az átlag), így minden, 10 százalék fölötti közönségarány kiugróan jónak számít az MTV esetében, amely egy évtized alatt elérte, hogy főképp idősebbek válasszák, megszokásból. Ilyen közönségarányra az M1-en csak a déli híradó képes, de akkor sokkal kevesebben tévéznek, mint este.

A Maradj talpon, azontúl, hogy a köztévé tempójához mérten meglehetősen pörgős formátumú, jó időben érkezett a képernyőre: A széf szünetel az RTL Klubon, a 40 milliós játszma pedig véget ért a Tv2-n, azaz nagyobb csatornán nincs ezen kívül kvíz.