Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA Marketing és Média értesülései szerint az RTL2 után a TV2 is új csatorna indításában gondolkodik.
A csatorna négyféle nevet is levédetett, de egyelőre ennél többet nem lehet tudni az új adóról. A TV2 marketing és kommunikációs igazgatója, B. Csejtei Ildikó a lapnak úgy nyilatkozott, hogy
„a TV2 valóban levédette az említett neveket, további részletekkel azonban egyelőre nem szolgálhatunk ezzel kapcsolatban”.
A TV2-nek már van két társcsatornája, az elsősorban a női nézőket megcélzó FEM3, és a férfiakra fókuszáló Pro4, utóbbi tavaly január elsején indult.
A lap szerint azonban a TV2 új csatornája nem tematikus kábeladó lehet, hanem az RTL2-höz hasonlóan országos főadó, amin nem csak ismétlések mennének, hanem nagyszabású vetélkedők, realityk és más szórakoztató műsorok.
Mint ismert, áprilisban indult volna az RTL Klub új csatornája, az RTL2-t, amit a válságra hivatkozva végül őszre halasztottak. Pedig az RTL2 műsorterve már készen van, itt indulna el a Szombat esti láz újabb évada, az évek óta elhalasztott I love Gjoni nevű reality Delhusa Gjonival, és ide kerülne át a Friderikusz Sándor műsorvezetésével újraélesztett Legyen Ön is milliomos" is.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM