A CNN az első a hírcsatornák versenyében

2012.05.29. 11:55
Amerikában ugyan mélypontra zuhant a csatorna nézettsége, de nemzetközi szinten visszaszerezte első helyét a CNN. A BBC viszont szorosan a nyomában van.

Miközben Amerikában május 18-án 15 éves mélypontra zuhant a csatorna nézettsége, a CNN International Európában visszaszerezte vezető helyét a hírcsatornák versenyében - írja a mediainfo.hu a Synovate által gondozott European Media and Marketing Survey adataira hivatkozva.

A nemzetközi brandek közül a CNN rendelkezik a legnagyobb havi eléréssel rendelkezik minden platformot (televízió, internet, mobil) figyelembe véve. Az üzleti döntéshozók, a magas keresetűek, a véleményformálók és üzleti utazók megszólítására ez a legalkalmasabb nemzetközi médiamárka.

Az Ipsos PAX felmérése szerint azonban a CNN nemcsak Európában, hanem az ázsiai-óceániai térségben is vezet, a második helyen a BBC Internetational áll. A BBC World News ugyanakkor Indiában megelőzi a CNN-t, ott ugyanis a BBC a legnépszerűbb nemzetközi angol nyelvű hírcsatorna - írja a mxmindia.com.