Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA Chip Shop Awardson győztes reklámot soha nem láthatta senki ott, ahova szánták, vagyis a londoni metróban. A Kreatív cikke ugyanis leleplezi, hogy a múlt héten lezárult londoni kreatív verseny nem a megvalósult, hanem a kamu, betiltott, lopott, vagy obszcén hirdetéseket díjazza, és ezek között nyert az a plakátsorozat, ami arra hívja fel a figyelmet, hogy igyekezzünk kerülni a nyilvános öngyilkosságot, inkább otthon öljük meg magunkat, hogy ne zavarjunk vele senkit. A Chip Shop Awardson nem csak otthoni barkács-kreatívok indulnak, hanem olyan nagypályás játékosok, mint az Ogilvy, a DDB vagy a Leo Burnett. Érdemes végigpörgetni a galériát, mert nagyon jó a felhozatal!
A zsűrielnök különdíját az IKEA reklámja kapta meg, ami a svéd bútorosok összeszerelés-mániáját figurázza ki, és közönségdíjat kapott a gyermekek elhízása elleni kampány, ami több híres élelmiszergyártó elhízott kabalafiguráját teszi egymás mellé. A legjobb sokkoló szöveg kategóriában egy magyarra nehezen lefordítható, ámde valóban sokkoló darab nyert, ami a pedofília elleni küzdelemre hívja fel a figyelmet. De a versenyen olyan vicces – és a reklámipar minimális ismeretével is jogosnak tűnő – kategóriákban is indulnak, mint „a rossz ízlés legjobb használata”, a „legjobb plágium”, a „legjobb politikailag inkorrekt” vagy a „legjobb visszautasított” reklám. A versenyt 2002-ben indították el azzal a céllal, hogy olyan reklámok is megmérettessenek, amelyeket az ügyfél nem fogadott el, vagy simán csak az íróasztalfióknak készültek. Az idei díjátadó június 12-én volt a londoni Ministry of Sound-ban.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM