Koronavírus adatok

2022. jan. 18.
Oltottak Kórházban Elhunytak Fertőzöttek
Sára, Márió
-6 °C
5 °C

Diszkréten tálalták a pucér Harry-herceget

2012.08.23. 12:42
Lehet, hogy korábban egy halott kislány telefonját is feltörték egy jó sztoriért, de a tökeit markolászó herceg képét nem merte közölni a brit média.

A büntető szóvicceiről és gátlástalan törtetéséről hírhedt brit bulvársajtó szokatlanul szőrmentén kezelte Károly herceg kisebbik fiának las vegas-i mulatozását. A Hollywood Reporter jól összegyűjtötte a sajtóreakciókat, melyből kiderül, hogy az egyébként minden pixeles paparazzi-fotóra vevő tabloidok a királyi udvar nyomására kihagyták a ziccert, és nem publikálták a saját nemi szervét markolászó Harry fotóját.

A hét elején a TMZ robbantotta a bulvárbombát, mi szerint birtokába jutott két fotó, melyek a Las Vegasban mulatozó herceget ábrázolják egy igazi kanbuli közben. Az egyébként kaliforniai helikopter-pilóta kiképzésen tartózkodó Harry és haverjai néhány csajt szedtek fel az Encore luxushotel halljában, csak ugye a modern technika világában az ilyen hírességek agyelhagyásai nem múlhatnak el képi bizonyíték nélkül. A hírek szerint a királyi család iszonyatosan dühös, de kénytelen volt elismerni a fotók valódiságát.

Az eset után a fotók természetesen bejárták a közösségi oldalakat és az amerikai híroldalakat, az időeltolódás miatt azonban már nem fértek be a brit lapok nyomtatott kiadásaiba. Így azután pont volt egy kis idő arra, hogy meginduljon a vita arról, hogy a monarchiát a maguk módján – mert azért emlékezhetünk a Diana hercegnő körüli felhajtásra – tisztelő brit orgánumok mit is kezdjenek az esettel.

Cathy Newman, Channel 4 News műsorvezetője ki is twittelte, hogy bár rengeteget nevettek a szerkesztőségben a képeken, mégsem mutathatják őket a műsorban. A tévék közül a BBC News és a Sky News sem közölte a képeket, de az igazán meglepő az volt, hogy sem a Sun, sem a Daily Mail nem aknázta ki a lehetőséget – a harsány online szalagcímek alatt a meztelen fotó helyett egy diszkrétebb fürdőnadrágos kép díszelgett.

A Guardian a tartózkodás okát is megnevezte, amikor szűkszavúan közölte, hogy a királyi család környezetéből érkezett határozott kérés a brit média felé. Ezt az értesülést azonban a Buckingham Palota szóvivője a Hollywood Reporternek cáfolta.



  • Eladnék
  • Hírek