Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMAz Ipsos-GfK Rádiós Közönségmérés adatai szerint egy hónap alatt 120 ezerrel nőtt a Kossuth Rádiót hallgatók száma, a múlt hónapban már naponta átlagosan 1,75 millióan hallgatták a 15 évesnél idősebbek körében - írja az mmonline.hu.
A második leghallgatottabb rádió a Class FM volt augusztusban, naponta átlagosan 1,41 millió hallgatóval, bár a Neo FM-hez hasonlóan ők is vesztettek közönségükből, egy hónap alatt 80 ezren morzsolódtak le. A bizonytalan sorsú Neo FM-nek júliusban még 1,357 millió, augusztusban viszont már csak 1,155 millió hallgatója volt átlagosan naponta.
A reklámozóknak fontos 15-49 éveseknél viszont a Class FM volt a nyerő augusztusban, naponta több mint 1,14 millió hallgatót vonzott a rádió. A Neo FM ugyan megőrizte második pozícióját ebben a korcsoportban, de itt is sokat veszített: júliushoz képest 200 ezer fiatal mondott le róla, a múlt hónapban már csak 767 ezren hallgatták a műsorát.
Az MR2-Petőfi Rádió elvesztette dobogós helyezését a 15-49 évesek körében, augusztusban ugyanis nem ők, hanem a Kossuth Rádió volt a harmadik leghallgatottabb a korcsoportban, naponta átlagosan 536 ezres hallgatótáborral.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM