Az AllThingsD információi szerint a Google és a YouTube fejesei (a YT a Google tulajdona) az NFL, azaz amerikai profii futball liga vezetőivel tárgyalnak a vasárnapi futballmeccsek bizonyos közvetítési jogainak megvételéről. Az amerikai rendszerben az egyes tévés piacokon a helyi csapatok hazai mérkőzéseit a szabadon fogható tévék nem közvetítik, csak akkor, ha a meccsjegyek 90 százalékát eladták.
Ezt kerüli ki az egyik műholdas tévé, a DirecTV Sunday Ticket nevű csomagja, amiben minden meccset lehet látni, függetlenül attól, hol tartózkodik az előfizető. A jogokért a DirecTV évente egymilliárd dollárt fizet, de szerződése jövőre lejár, így az jelentkezik be értük, aki akar.
A Google-nek ott a YouTube, amit a világon bárhol lehet nézni, így a potenciális piac (már ha abból indulunk ki, hogy nem csak az USA-ból lennének elérhetők a közvetítések) hatalmas - egy viszonylag alacsony előfizetési díjjal is nagyot lehetne szakítani.