Fülöp, Evelin
11 °C
27 °C
Index - In English In English Eng

Részvételi adatok

A Nemzeti Választási Iroda legfrissebb adatai szerint 15:00-ig a szavazásra jogosultak 30.52%-a járult az urnákoz.

Korábbi választások részvételi mutatói a kiválasztott időpontban:

0% 100% 2019 EP 2018 OGY 2014 EP 2009 EP

Újra előkerült a reklámadó

2014.02.11. 20:21

Lázár János egyeztetésre hívta a Magyar Reklámszövetséget és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségét kedd délután, ahol hosszú hónapok után újra szóba került a reklámadó kérdése -írja a Kreatív.

A Miniszterelnökséget vezető államtitkár arra is kíváncsi volt, hogy a szakmai szervezeteknek mi a véleménye arról, hogy Romániában és Franciaországban megszüntették az ügynökségi bónuszokat, amiket a médiaügynökségek szoktak kapni a médiacégektől azért, hogy bizonyos mennyiségű és összegű hirdetést egy adott médiumhoz visznek.

A Kreatív beszámolója szerint az MRSZ és a MAKSZ úgy vélte, hogy a magyar piacon nincs szükség a bónuszok állami szabályozására, az indoklásról ahogy a reklámadóról való tárgyalás eredményéről azonban egyelőre nem sokat tudni, mivel az MRSZ elnöke, Urbán Zsolt ennél bővebben kívánt nyilatkozni a lapnak.

Mint ismert, a kormány már többször belengette a reklámadó ötletét, ami a napvilágot látott tervezet szerint hatmilliárd forinttal terhelné meg a magyar médiapiacot, vagyis a teljes nyereséget elvinné, főleg a két országos kereskedelmi tévé járna nagyon rosszul. Legutóbb tavaly nyáron volt napirenden a kérdés, de akkor mégsem került a Parlament elé.

Köszönjük, hogy olvasol minket!

Ha fontos számodra a független sajtó fennmaradása, támogasd az Indexet!