Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMLegalábbis Nagy-Britanniában, derült ki az Ofcom legújabb, médiafogyasztási szokásokat vizsgáló tanulmányából. Amiből egyébként az is kiderült: a britek többsége azért még mindig a tévével csillapítja híréhségét.
Érdekesség, hogy az internet mint hírforrás népszerűsége robbanásszerűen megnőtt Nagy-Britanniában: tavaly ilyenkor még az utolsó helyen állt 32 százalékkal. A növekedést a kutatók az okostelefonok és tabletek elterjedésével magyarázzák, illetve azzal, hogy az ezeket örökké nyomkodó 16–24 éves korosztályt is érdekelni kezdték a napi politikai és gazdasági események – ők azok, akik amúgy valószínűleg nem kapcsolták volna be a tévét vagy a rádiót ugyanezekért a hírekért.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM