Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA Netflix a világ legnagyobb online DVD-kölcsönzőjéből nőtte ki magát a világ egyik legnagyobb streamingszolgáltatójává, amit azért (is) szeretnek az előfizetők, mert
Ki lehet találni, melyik dologgal számol le a Netflix egy kis, de annál jelentősebb lépéssel:
A Cord Cutter News szerint a Netflix már el is kezdte a filmeket és sorozatepizódokat felvezető, ún. preroll reklámok tesztelését egy zárt csoportnyi felhasználóval. Amikor kibukott, hogy csak van olyan mosópor, ami a faszom tudja, hogy mos, a legutóbbi Orange Is The New Black-epizód előtt, a Netflix sietve tagadott, ők csak kipróbáltak egy új technológiát, nincs itt semmi látnivaló, tessék továbbhaladni.
A reklámok, írta meg a blog, a tesztalanyok beszámolóira hivatkozva, 20 másodperc hosszúak, és egyelőre csak a Netflix saját gyártású műsorait promotálják, de ha az ember farkast hív a házába, később ne panaszkodjon, ha megeszi a nagymamát, ugye. Volt olyan júzer, akinek sikerült átugrania a prerollt, másoknak nem, szóval egyelőre tényleg kiforratlan a technológia, de a lényeg az, hogy a Netflix nagyon komolyan kokettál a reklámok bevezetésével.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM