Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA Trinity Comunications nevű cég 21,5 millió forintos, ezen a szinten aprópénznek számító összegért kapta meg az MTVA kommunikációjának feladatát, tudta meg az Index az MTVA sajtóirodájától. Illetve nem is csak az Index, hanem a teljes magyar sajtó, hiszen a sajtóiroda legújabb, az újságírói etikával szöges ellentétben álló húzása, hogy a nekik feltett kérdéseket a válaszokkal együtt kiposztolják a Facebook oldalukra, ezzel nehezítve az újságírók munkáját, de hát a köztévétől nem is várhat mást az ember.
Ez a stílszerű hattyúdal egyébként remélhetőleg a végét jelenti majd az információink szerint Várhegyi Attila egykori szolnoki polgármester, a Fidesz országos választmányának volt elnöke irányította sajtóosztály néhol kétségkívül vicces, de leginkább idegesítő stílusú kommunikációjának. Várhegyi cégével az MTVA 2014-ben között szerződést marketing-kommunikációs tanácsadói feladatok ellátására, előtte 2012–2013-ban 7,2 millió forintért tervezte és irányította a közszolgálati médiaszolgáltatók műsorainak vonatkozásában a nézettség és hallgatottság növelése érdekében az MTVA által indított komplex tájékoztatási projektet.
Mostantől Kuna Tibor legújabb cége, a Trinity kommunikál majd az MTVA nevében. Kuna a Fidesz-frakció kabinettitkára volt 2003-2008 között, utána megalapította a Young & Partners nevű kommunikációs céget, ami egy év alatt közel hússzorosára növelte éves forgalmát: a 2010-es kormányváltás után a Közgép, a Miniszterelnökség és számos minisztérium mellett még a kormány stratégiai partnerei is a Young and Partnersszel dolgoztattak. A Y&P kommunikációs stratégiagyártásból, PR-munkákból, médiavásárlásból és rendezvényszervezésből 2011-ben 450 milliós, 2013-ban pedig 2,054 milliárdos bevételt könyvelhetett el - ez az összeg nagyjából megegyezik négy-öt vezető hazai ügynökség összesített belföldi árbevételével.
A Trinity International Communications Kft.-t Kuna 2010-ben alapította Heliopolis Consulting Tanácsadó és Szolgáltató Kft. néven és eleinte csak úgynevezett vattacégnek használta, és azokon a tendereken indította el, amiken a Y&P-t is, de egyet sem nyert meg a nagy testvér ellen. Aztán 2014-ben, amikor a Trinity nevet felvették, már 250 milliós árbevételt produkáltak, most pedig megkapták az MTVA kommunikációs feladatait is. Az MTVA sajtóirodája kérdésünkre azt válaszolta, hogy a Trinity
Azóta kérdeztünk még kettőt, a válaszokat és a kérdést természetesen kitolták a Facebookra is, de mindegy is, nem ez a lényeg. A Trinity az alábbi feladatokat látja majd el:
Tovább kérdezősködtünk az MTVA-nal, és kiderült az is, hoga a Trinity csak a műsorkommunikációt veszi át, a vállalati kommunikáció sajnos megmarad a sajtóirodánál. Hogy aztán edddig a műsorkommunikációt ki csinálta és mennyiért, illetve miért jó az, hogy eddig vélhetően a sajtóiroda hatáskörébe tartozó dolgot kiszervezik 21,5 millióért Szijjártó Péter haverjának, az még nem derült ki, de megyünk tovább rendületlenül. Ebben a körben azt is megtudtuk, hogy a sajtóirodában hatan dolgoznak, neveket persze nem kaptunk, de nem adjuk fel.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM