Új tagokkal bővült a Hoppex

2015.12.17. 11:15

Három új tartalomszolgáltató csatlakozott az idén nyáron indult prémium programmatic piactérhez, vagyis a HOPPex-hez, mely kezdetben a CEMP, a Central és az Origo minőségi felületeit értékesítette programozott módon. Az új csatlakozók közül a Brand & Standard Capital három, a munka világával kapcsolatos portáljával lesz elérhető a hirdetők számára (hrportal.hu, hrclub.hu, hrblog.hu), míg a Webbeteg csoport és a Marquard Media (joy.hu, playboy.hu, shape.hu, evamagazin.hu, instyle.hu, menshealth.hu, runnersworld.hu) főként életmód és egészség témában erősíti a HOPPex prémium felületeinek kínálatát.

A HOPPexhez eddig csatlakozott kiadók havi 4,3 milliós látogatói bázisukkal a hazai internerezők 83 százalékát érik el. A bővülés mellett nagyon fontos eredmény az is, hogy az októberi eCPM szint kifejezetten magasan, 1,43 eurós átlagon mozgott.

Ziegler Gábor, a CEMP Sales House ügyvezető igazgatója elmondta, hogy „2016-ban az automatizált értékesítésből származó new business bevételeinek többszörözését tervezi a HOPPexen keresztül a CEMP SH.

„Az automatizált értékesítés térnyerése még egyszerűbbé és versenyképesebbé teszi a digitális média felületeket a hagyományos média típusokkal szemben. Egyszerűen, átláthatóan, a kampány célokhoz illeszkedően lehet mérhető teljesítményű médiát vásárolni, amely a targetálási lehetőségekkel is kombinálva nagyon hatékony kommunikációt tesz lehetővé. 2016 a mobil és programmatic éve lesz a hazai média piacon és CMSales kínálatában.” - nyilatkozta Dunai András, a Centrál Médiacsoport Zrt. digitális üzletág igazgatója.

Az új csatlakozók október közepe óta folyamatosan tesztelik a HOPPex rendszerét és szolgáltatásait, a technikai próbák sikeres lezárásának köszönhetően pedig mostantól a hirdetők rendelkezésére áll mindhárom új résztvevő inventory-ja.

„Ez egy új és innovatív értékesítési módszer a hazai piacon, mely kiválóan egészíti ki a tartalom alapú hirdetési stratégiánkat. A nemzetközi tapasztalatok alapján hiszünk benne, hogy óriási fejlődés előtt áll. Éppen ezért szerettünk volna már a kezdetekkor jelen lenni a saját programmatic stratégiánkkal, melyhez a HOPPexet választottuk.” – mondta Lencsés Dávid, a Marquard Media digitális igazgatója.

A programmatic rendszerek fejlődését a rendelkezésre álló inventory szélesedése mellett az is egyértelműen jelzi, hogy dinamikusan nő a programozott csatornákon keresztül realizált display reklámköltés, mely a tavalyi évben kis híján elérte a 4,5 milliárd forintot.