Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMMagyar Időkre cserélte a Magyar Nemzetet az Aldi
Simicska Lajosra ismét rájár a rúd: az Aldi a vásárlói igények megváltozására hivatkozva nem terjeszti tovább üzleteiben Simicska Magyar Nemzetét. Hogy aztán milyen fogyasztói szokások indokolják a kormánypropaganda egyik nyomtatott élharcosának tekinthető Magyar Idők terjesztését a helyén, azt nem tudhatjuk, de nehezen hisszük, hogy cekkeres nyugdíjasok vernék a pultot a diszkontlánc üzleteiben, azt követelve, hogy Magyar Időket vásárolhassanak.
Az egész úgy derült ki, hogy egy vásárló az Aldi Facebook-oldalára írt egy üzenetet, miszerint Magyar Nemzetet akart venni, de nem kapott az áruházban. Erre válaszolta azt az Aldi, hogy
az Ön által említett terméket sajnos a megváltozott piaci igények miatt töröltük kínálatunkból.
Az MMonline nem volt rest, és elment az egyik Aldi-üzletbe, hogy megnézze, milyen más lapot lehet venni, ha már Nemzetet nem: Magyar Időket, ami ugye a Magyar Nemzet fő konkurenciájának számít, a szerkesztőségének több tagja Simicska Lajos emlékezetes gecizése után hagyta ott a Magyar Nemzet szerkesztőségét.
A Magyar Nemzetből a tavalyi év utolsó negyedévében átlagosan napi 22 664 példányt értékesítettek. A Magyar Idők iránti fogyasztói igényről kevesebbet tudni, mert nincs auditált példányszámadatuk, és a médiaajánlatukban sem szerepeltetik a példányszámukat. A Magyar Nemzet korábban az Országgyűlésben került tiltólistára, mivel a T. Házban lemondták a lapra szóló összes előfizetést.