Előd
6 °C
15 °C
Index - In English In English Eng

Beperli a TV2-t a nő, akit véletlenül járatott le a csatorna

2016.11.28. 11:06

Ahogy azt korábban megírtuk, a TV2 kormánypárti, lejárató propagandaanyagainak egyikébe szánalmas hiba csúszott: Gergely Zsófiáról, a HVG a kormánynak kínos ügyeket feltáró újságírójáról akarták azt állítani, hogy rejtőzködik (bár minden cikke mellett ott az elérhetősége), de véletlenül egy azonos nevű civil arcképét használták a műsorban.

"A másik" Gergely Zsófia, aki a műsorba bevágott kép készítése idején a Négy Mancs állatvédő szervezetet képviselte, a Hvg.hu interjújában elmondta: bár eleinte nem szerette volna, hogy rásüssék, csak a pénz miatt perel, mégis ügyvédet fogadott és perel, "Mert mélységesen felháborító az, hogy ezt így meg lehetett tenni".

Gergely Zsófia azt is elmondta, a TV2 azóta sem kereste meg az ügy miatt, és még az elnézéskérést is elrontotta, mivel azt mondták, az újságíró Gergely Zsófia helyett a „Négy Mancs Alapítvány programvezetőjét mutatták”, noha Gergely már évek óta nem dolgozik a szervezetnél.

Ne maradjon le semmiről!