Vendel
7 °C
20 °C

Néha úgy érzed, mintha két valóság létezne?

Több infó

Támogasd a független újságírást, támogasd az Indexet!

Nincs másik olyan, nagy elérésű online közéleti médiatermék, mint az Index, amely független, kiegyensúlyozott hírszolgáltatásra és a valóság minél sokoldalúbb bemutatására törekszik. Ha azt szeretnéd, hogy még sokáig veled legyünk, akkor támogass minket!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Valós idejű árverseny érhető el a HOPPex és az Adverticum együttműködésében

2018.02.22. 10:05
A CEMP, a Central Digitális Média és a New Wave Media Group részvételével 2015-ben megalakult HOPPex új terméket indít: a piactér partnerei számára hamarosan elérhetővé válik az Adverticummal közös fejlesztés, az EasySSP.

A HOPPex a médiapartnerek felületeit értékesíti programozott módon. Az R-Time és a Zoom.hu tavalyi csatlakozásával már jelenleg 11 hazai tartalomszolgáltatót tömörítő prémium piactér a magyarországi programmatic piac építése érdekében készítette el tavaly az EasySSP nevű fejlesztést az Adverticummal közösen.

A szolgáltatás használatával egyszerűsödik a korábbi programozott értékesítési folyamat, hiszen a kiadók akár egy felületen is kezelhetik a „hagyományos módon értékesített” és programmatic kampányaikat. Emellett a rendszer igazi ereje abban rejlik, hogy közvetlen és valós idejű árversenyt tesz lehetővé e két különböző értékesítési csatornán futó kampányok és hirdetőik között, ezáltal maximalizálva a felületek kihasználtságát és azok elérhető árszintjeit.

„Az EasySSP megjelenésével Magyarországon egy olyan eszköz kerül kizárólagosan a piactér tagjainak kezébe, amely alapvetően változtathatja meg a hirdetési felületeik programmatic monetizációját. Az adszerverünk, és a HOPPex által nyújtott programmatic platform (SSP – az amerikai Rubicon Project) kapcsolódása révén elérhető közvetlen árverseny nagy lépés a hirdetési inventoryk még hatékonyabb kihasználása felé. Ez nem kizárólag a médiatulajdonosok számára jár egyértelmű előnyökkel, hiszen a hirdetők részére is még több minőségi, prémium felület válik elérhetővé, illetve újabb, nagy formátumú hirdetési megoldások előtt is megnyitja a kaput” – írja a cég közleményében Szutor Ferenc, az Adverticum vezérigazgató-helyettese.

„A HOPPex 2017-ben összesen 120 különböző hazai site-on kínált megvételre több mint 16,5 milliárd impressiont. Tavaly a piactér átlagos eCPM-szintje több mint 17%-al nőtt, az azt megelőző időszakhoz képest. Válaszul a tavalyi év kimagasló eredményeire, az idei évtől kezdve 22%-al ismét csökkentettük az általunk kért jutalék mennyiségét, ezzel is elősegítve a hazai piac további, folyamatos fejlődését, és nem titkoltan azt, hogy minél jobb bevételeket tudjanak elérni a tagjaink” – nyilatkozott Kassai Péter, a HOPPex ügyvezetője.