Pandora, Gabriella
-1 °C
4 °C

Két kormánykritikus újságot sem engedtek be a Kormányinfóra

2018.09.27. 18:45 Módosítva: 2018-09-27 18:45:17

Nem engedték be a Kormányinfóra az Azonnali és a Magyar Hang munkatársait, derül ki a két újság cikkeiből. 

A Magyar Nemzet utódjának számító Magyar Hang például azt írja, hogy a kormánytagok a kérdéseikre sem válaszolnak, az interjúigényeikre sem érkezik semmilyen reakció, és legutóbb már a Kormányinfóra sem engedték be őket annak ellenére, hogy 9 ezer előfizetőjük van, ami egy magyar hetilap esetében nem elhanyagolható szám.

Ugyanerről számolt be az LMP-s Ungár Péterhez tartozó Azonnali is. A portál arra emlékeztet, hogy korábban Gulyás Gergely, a miniszterelnökséget vezető miniszter külön kitért arra, hogy semmilyen korlátot nem szab az újságnak, nyugodtan menjenek csak kormányinfóra, és hívják, ha van valami.

Ennek ellenére csütörtök reggel - Magyar Hanghoz hasonlóan - visszadobták az Azonnali regisztrációját. A portál megpróbálta elérni Gulyást, amiről videót is forgattak, de a telefonján nem lehetett elérni sokadik próbálkozás után sem. Pedig bőven lett volna hova ülni a helyszínen, ahogy az a videójuk végén is látszik:

azonnali

Korábban Orbán Viktor az Európai Parlamentben a Sargentini-jelentés elfogadásával kapcsolatos szavazáson azt mondta, hogy

Nem hallgattathatjuk el azt, aki nem ért velünk egyet

- de valahogy ezzel az állítással szöges ellentétben áll, hogy Gulyásék nem engednek be újságokat a fél üres Kormányinfóra.

Természetesen kerestük a Miniszterelnökséget is azzal kapcsolatban, hogy miért nem engedték be az Azonnalit és a Magyar Hangot a csütörtöki kormányülésre, ahogy válaszolnak, frissítjük a cikkünket. Talán nekünk válaszolnak.

Köszönjük, hogy olvasol minket!

Ha fontos számodra a független sajtó fennmaradása, támogasd az Indexet!