Pár hónap után már le is váltották az Origo vezérigazgatóját

2019.03.08. 13:48

Csak december 1-jén, Matolcsy Ádám utódjaként nevezték ki az Origo.hu-t, a Freemailt és több másik portált is birtokló médiavállalat, a New Wave Media Group élére, a Media1.hu értesülése szerint máris leváltják Gosztonyi Balázst a vezérigazgatói posztról. A döntést a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) hozta meg: ez az a fideszes médiaholding, amelynek a kormánypropaganda lapjainak vezetői tavaly év végén "önként" ingyen felajánlották 30 milliárd forint értékű lapjaikat.

A Media1 megkereste Gosztonyit, aki nem akarta sem megerősíteni, sem cáfolni az értesülést.

A portál úgy tudja, utódja Köő-Tóth Győző, a Mediaworks pénzügyi igazgatója lesz, aki a Bors, a Kisalföld és a Délmagyarország kiadójánál nemrég történt vezetőváltozáskor a Lapcom megyei lapkiadó felügyelőbizottságába is bekerült, így már három médiacégben is tisztségviselő lehet. Mindennek ugyanakkor nem sok jelentősége van egy nyíltan központi irányítás alatt tartozó rendszerben: épp pénteken írtuk meg azt is, hogy a KESMA médiacégei közös vállalatcsoportot hoztak létre, így már hivatalosan is egységesítették a lapok vezetését.

Ne maradjon le semmiről!

A Meta továbbra is korlátozza az Index Facebook elérését, így hiába követ minket, híreink nem követik Önt. Facebook-videón mutatjuk, mi lehet ennek az egyik ellenszere, de ha első kézből akar értesülni a legfontosabb hírekről, töltse le az applikációnkat az App Store-ból vagy a Google Playből, illetve kövesse Twitter-csatornánkat!



  • Vennék
  • Biztosítás