Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMAz NMHH összesítésben a vizsgált televíziók (RTL Klub, TV2, Duna TV , illetve egy-egy hónap a Duna World közszolgálati, a Sport1, a Story4, a TV4, a Viasat3 és a Viasat6) 17 664 órányi műsorában 1173 szponzorcég 1733 támogatói üzenete összesen 82 024 alkalommal került képernyőre.
A media1.hu az adatokból kimazsolázta, hogy a TV2 műsoraiban jelenítették meg a legtöbb támogatói üzenetet. Náluk összesen 46 590 szponzorüzenet került adásba a vizsgált időszakban, ami 1540-nel haladja meg a 2017-es számot. Az RTL Klubnál ezzel szemben kevesebb szpot volt látható az előző év azonos időszakához képest, szám szerint 24 192 szponzorüzenet adtak le, ami nagyjából fele a konkurenciánál mért tartalomnak.
A teljes jelentést itt lehet elérni.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM