Az AMC-mozik is belépnek az amerikai streamingpiacra

2019.10.17. 15:03

A világ legnagyobb mozilánca, az AMC Theatres elindítja on-demand szolgáltatását a Stubs hűségprogramjának tagjai számára, ahol 2000 filmet kölcsönözhetnek vagy vehetnek meg kezdve a Disneytől egészen az Universal-filmekig.

A filmkölcsönzés ára 3 és 6 dollár között lesz, a vásárlás pedig 10 és 20 dollár között.

shutterstock 1329333239
Fotó: Shutterstock

A cégnek több mint 20 millió előfizetője van a Subs hűségprogramjára. Az AMC új programjával akkor jön ki, amikor a moziiparnak konfliktusa van a streamingcégekkel. Ugyanis a Netflix nem tartja be a hagyományos 90 napos határidőt a mozipremier után, hanem például Martin Scorsese új Az ír című filmjét november 1-én mutatják be a mozikban, és néhány héttel később november 27-én már elérhető lesz a Netflixen.

Az AMC Theatres on-demand szolgáltatásával igyekszik reklámozni a termékeit és népszerű hűségprogramját, illetve nem akarják feladni a tradicionális üzleti modelljüket sem. 

Volt már egy hasonló termékük, ami AMC Stubs A-List néven futott, és a feliratkozók hetente három filmet nézhettek meg 20 és 25 dollár közötti összegért, amit a MoviePass nevű szolgáltatás konkurenciájaként indítottak. Ezt a múlt hónapban lekapcsolták. 

via CNN