Fölényesen, több mint négyszázezer nézővel lépte le az Áll az alku hétfőn este az RTL Klub adását, amelyen a verhetetlennek hitt Barátok közt futott. A jövőben minden hétköznapon, napi fél órában jelentkező játék első, felújított adását 2 millió 225 ezren látták.
A játék adásidejében éppen tévét nézők 40,1 %-a választotta a TV2-t, míg az RTL Klubot csupán 32,5 %. A kereskedelmileg kiemelt célcsoportban, vagyis a 18-49 évesek között még nagyobb volt a különbség, hiszen itt a Tv2-t 43,1 százalék, míg az RTL Kluboz csak 33,4 százalék választotta. A siker értékét növeli, hogy az Áll az alku azonos időben kezdődött, mint az RTL Klub sikersorozata, a Barátok közt, amely évek óta a heti nézettségi toplisták élmezőnyében foglal helyet.
Hosszútávon?
Egy adás nézettségéből azonban még nem lehet messzemenő következtetéseket levonni. Az új műsorok esetében a premier után jó esetben 5-10 százalékkal csökken a nézettség, de az is előfordult már a magyar tévés piacon, hogy egy jól beharangozott, ezért sokak kíváncsiságát felkeltő műsormásodik adására már csak feleannyian voltak kíváncsiak, mint a premierre.
Az Áll az alku új változatát hétköznaponként este nyolc órától sugározza a Tv2.