Az MTV lenyomta a konkurenseket
Az MTV még a meccs szünetében is őrizte vezető helyét, ekkor 1 826 000-en nézték Beckham és Zidane sportszerreklámjait. A vasárnap este tévét nézők 44,3 százaléka az AGB Hungary mérési adatai alapján a görög-portugál mérkőzést választották, a tényleges nézőszám azonban valószínűleg még ennél is magasabb, hiszen az AGB csak az otthoni tévénézést méri, az Eb mérkőzéseit pedig sokan szórakozóhelyeken kísérték figyelemmel.
A mérkőzéssel párhuzamosan vetített Tarzan és az Elveszett Város című kalandfilmnek a Tv2-n csupán 1 233 000 nézője volt, az RTL Klubon futó Vaklárma című vígjáték azonban még kevesebb embert vonzott, mindössze 915 ezren voltak rá kíváncsiak. A meccs helyet filmeket nézők azonban már nem értékelték Tom Cruise háborúellenes alkotását, hiszen Tarzan végjátéka után mindössze 593 ezren maradtak a csatornán.