Gyarmatosítás a valóságsóban

2004.04.05. 14:29
Biztos, hogy nem lesz petting a zuhanyzóban abban a készülő brit reality műsorban, amelynek versenyzői az Ausztráliát 200 éve benépesítő telepesek életmódját fogják folytatni. Náluk is bátrabbak azok, akik a különc amerikai milliárdos, Marc Cuban showjába jelentkeztek, ők ugyanis az utolsó pillanatig nem fogják tudni, miben kell produkálniuk magukat.
A leendő álgyarmatosítók - a szervezők egy mindenre elszánt családot keresnek - korhű vitorláson közelítik meg a kontinenst, ahol saját kezűleg kell felépíteniük a házukat és megfejni a megfialt kengurut.

Kalandozásoka fogkefe előtti korba

Az adásban szerepelnek majd bennszülöttek és fegyencek is, sőt a szervezők még egy ír család castingolását is tervezik. A főszereplő família nem lehet 7 tagúnál nagyobb, a gyerekeknek lehetőleg 5 és 18 év között kellene lenniük. Ez a reality-zsáner nem ismeretlen Nagy-Britanniában. A Channel 4 sikerrel adta például a The 1940's House című szériát, amelyben a résztvevők a negyvenes évek tárgyai között kellett élniük.

Mit tennél meg egymillió dollárért?

Aki nem akar kacsacsőrű emlőst faragni kőszekercével, de ragaszkodik a reality műfajához, az ráhajthat a ismert internetmilliárdos, a Dallas Mavericks kosárcsapat tulajdonosa, Marc Cuban egymillió dollárjára. Az amerikai üzletember The Benefactor (A jótevő) címen indít műsort, egymilliós fődíjjal. Az első szereplőválogatáson ötszáz nő és férfi jelent meg. Pedig a forgatás idejére úgy kell beköltözniük egy dallasi házba, hogy fogalmuk sincs arról, vajon Rákay Philppel kell majd iszapbirkózniuk, Tornóczky Anita főztjét enniük három hétig, vagy elcserélik őket valakinek az anyjával. A jótevő tehát arról szólna, hogyan szívat másokat egy sokkal gazdagabb ember? "A játék arról szól, hogy mit szeretne Mark. A mi show-nk Marc Cuban" - fogalmazott Clay Newbill producer.