Több mint kétmillióan nézték a Megasztár 2-t

2004.10.21. 13:25
A Tv2 tehetségkutató műsora kétszázezerrel több embert érdekelt, mint a Barátok közt, pedig hétköznap már hónapok óta senki nem verte meg a Berényieket. Ráadásul még ennél is többen, 3,6 millióan néztek bele a Megasztárba.
Jól kezdett tegnap este a Megasztár második szériája. Az első adást az előválogatás eseményeit dolgozta fel, ahol több ezer embert hallgatott meg a zsűri, és a részvevők még zene, díszlet, koreográfia és smink nélkül léptek a színpadra, de még így is 2 millió 26 ezer 584 néző volt kíváncsi a műsorra. Ezzel a nézettséggel a Megasztár valószínűleg a heti toplista első felében végez majd, bár a múlt héten azért százezerrel több néző kellett a győzelemhez. Mégsem ez lett a nap legnézettebb műsora, hiszen Vágó Istváűn vetéledője 2 212 573 embert ültetett a képernyők elé.

Kétszázezerrel többen a Berényiéken

grafikon
Nézettségi grafikon a Megasztár 2 alatt
Kék: RTL Klub, piros: Tv2
A kétmillió fölötti nézettséggel biztosan verte az RTL-es Barátok közt című sorozatot, amelyet szerdán csak 1 884 342-an kísértek figyelemmel. A Megasztár teljes sugárzási idejét vizsgálva pedig átlagosan félmillióval többen választották a TV2-t, mint a konkurens kereskedelmi csatornát.

A Megasztár elérési mutatói, úgynevezett Reach értékei is kimagaslóak voltak, amelyek azt mutatják meg, hogy hány ember kapcsolt oda legalább egy percre a műsorra. A Megasztárba 3 642 836-an néztek bele legalább egy percre, míg a Barátok közt csak 3 256 936 embert késztetett a távvezérlő használatára.

A 18 és 49 év közötti fiatal, hirdetők szempontjából fontos korcsoportban is jól szerepelt a Megasztár, hiszen a költekezésre hajlamos korosztályból 1 079 934-an nézték meg a Tv2 tehetségkutató műsorát, míg az RTL Klubon a Barátok közt csak 787 164, míg az utána következő Kisértethajó című akcióhorror csupán 586 789 fiatal nézőt vonzott az AGB Hungary statisztikai adatai alapján.

A Viasat3 is büszke

A csatornán vetített Bajnokok Ligája mérkőzések közönségaránya kiemelkedően magas: 7,2, illetve 11,8 százalék volt a hirdetők számára különösen fontos 18-49 év közötti korcsoportban, miközben a csatorna átlagos nézettsége ebben a korosztályban nem haladja meg a 4 százalékot. Ezzel a Viasat3 történetének legnézettebb szerdáját tudhatja maga mögött.