Semmi szex?
A Viacom tulajdonában álló MTV 2005 februárjában indítja az adást a LOGO-n. A műsoridő negyedét saját gyártású show-k teszik ki, a másik háromnegyed külső forrásból érkezik. Ilyen pedig bőven akad, hiszen a Viacomé például a CBS News és a VH1 csatorna is. Induláskor a meleg adó 10-14 millió háztartásba juthat el.
Megfigyelők szerint a hír bonyolíthatja a Viacom helyzetét, mivel a cég ellen éppen vizsgálatot folytat a helyi médiahatóság, a Federal Communications Commission, állítólagos szeméremsértése miatt. Az ügy az ismert, szabadszájú rádiós provokátor, Howard Stern egyik rádiós műsora miatt pattant ki. "Nincs benne semmi illetlen" - nyilatkozta a tervezett csatornáról Tom Freston, az MTV Networks elnök-vezérigazgatója. "Nincs szó közönségességről, szexet nem mutatunk. Szerkesztési elveink itt is ugyanazok, mint amivel a néző a mainstream tévékben találkozhat, csak itt a célközönség a leszbikusok és melegek közössége" - magyarázta Freston.