További Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
"Minden évben közvélemény-kutatást végzünk az előfizetőink körében. Ebben az évben a Bell végezte a felmérést, és az eredmények azt mutatták, hogy ügyfeleink még több tematikus csatornát igényelnének, illetve új témákkal foglalkozó speciális adókat néznének szívesen" - mondta el kérdésünkre Szűcs László, a UPC kommunikációs igazgatója.
Nem a felnőtteknek szól
"Négy gyerekcsatorna szerepel a kínálatunkban, ezért ezek közül eggyel felmondtuk a szerződést, hogy legyen hely a műsorkínálatba újonnan bekerülő adóknak" - tette hozzá Szűcs, aki szerint a megmaradó három adó, a Cartoon Network, a Minimax és a Fox Kids is megadja a választás lehetőségét a gyereknek.
Szűcs kérdésünkre elmondta, hogy a döntés ellen leginkább kisgyermekes szülők tiltakoztak a cég ügyfélszolgálatánál, és közvélemény-kutatásuk sem jelezte, hogy a Nickelodeon alternatív rajzfilmjeinek köszönhetően népszerű lenne a felnőttek között is. Az egyik ilyen felnőttek körében népszerű sorozat a "SpongyaBob", amelynek epizódjait a Nickelodeon testvércsatornája, a Music Television Europe is sugározta angol nyelven, és aminek mozifilm változata jövőre Magyarországon is látható lesz.
A UPC analóg hálózata összesen ötvennégy csatorna egyidejű továbbítását teszi lehetővé, ezért az új csatornák, a gasztronómiai témákkal foglalkozó Tv Paprika és a Sport 2 januárt bevezetésével párhuzamosan két csatornát ki kellett venni a kínálatból. A Nickelodeon sugárzásának beszűntetésével párhuzamosan nem fogható már a Fashion Tv elnevezésű divattal foglalkozó csatorna sem.
"A Nickelodeont nézték a legkevesebben, ráadásul ezzel a csatornával nem volt hosszú távú megállapodásunk, így egyszerűen év végén nem hosszabbítottuk meg a szerződést" - mondta el Szűcs László, aki szerint bármelyik adót vették volna ki a kínálatból, a csatorna kisszámú, de elkötelezett nézőközönségét megbántották volna a döntéssel.
Az Index megkérdezte a Nickelodeon magyarországi képviseletét is, ahol elmondták, hogy folytatják a tárgyalásokat a UPC-vel, hogy a jövőre induló digitális csomagba, illetve a UPC Direct kínálatába bekerüljenek. Addig is a Nickelodeon elérhető marad más kábelszolgáltatóknál, és a csatorna továbbra is fogható lesz magyar nyelven is.