Vezet az RTL, zuhan Mónika

2003.09.16. 14:39
Tartja vezető pozícióját az RTL Klub, ám a számos új műsorral jelentkező tv2 ledolgozta hátránya egy részét. Az All you need is Love szerény eredményt ért el, Betty, a csúnya lány viszont vonzóbb, mint Mónika.
A szeptember 8. és 14. közötti héten sem fordult meg a kereskedelmi televíziók megszokott rangsora, bár a tv2 újdonságai kissé átrendezték a terepet.

Hogyan mérik a nézettséget?
Hogyan működik a rejtélyes nézettségmérő rendszer? Mit jelent a nézettség pontosan? Hány néző véleményéből és hogyan számítják ki a hirdetési piacot meghatározó mutatókat? Az AGB Hungary működésének bemutatása
Frei Tamást hétfőn 1 401 000-en kísérték el világ körüli útjára, míg ugyanakkor Vágó vetélkedőjét 1 729 000-en nézték. A Legyen Ön is Milliomos egyébként más napokon ennél jobb eredményt produkált, heti átlagnézettsége 1 951 000-re rúgott. Ezzel megelőzte a Barátok köztöt, amelynek átlaga ezúttal 1 875 000.

A kedden debütált A Nagy Ő, a tv2 párválasztó játéka 1 556 000 nézőt vonzott, így alig maradt le a félelmetes Milliomos-Barátok közt páros mögött. A szerdai All you need is Love - Ha te is akarod című, hasonlóan romantikus show viszont már csak 1 229 000 tévézőt kötött le.

A csúnya lány legyőzi Mónikát

Megelőzte Jakupcsek délutáni talk show-ját az RTL Klubos Balázs: a szembesítőshow-t átlagosan 708 000-en, míg Jakupcseket 597 000-en nézték. A Betty, a csúnya lány című sorozat, amely korábban csak a megszüntetett (felfüggesztett) Claudia-show műsoridejét töltötte ki, mára a tv2 egyik húzóműsora lett. A kora délután sugárzott kolumbiai teleregény átlagnézettsége 1 241 000, szemben a vele egyszerre futó Mónika 956 000-es eredményével.

A bulvárhíradók közül most a Fókusz muzsikált jobban, 1 327 000-es átlagnézettsége valamivel több, mint az Aktívé (1 301 000). A komoly híradók között egyértelműen a Tények az első, amelyet szeptembertől Bárdos András és Máté Krisztina vezet.

A Heti Hetes szombati adását 1 238 000-en nézték, míg a Banánhéjt, a tv2 hétfőn bemutatkozott paródiashow-ját 1 110 000-en. A tv2 vasárnapi Naplója 1 620 000 nézővel a nap legnépszerűbb műsora volt, amiből profitált az utána következő Sötét zsaruk című film is, legyőzve az RTL-en kalandozó Indiana Jonest.

A Magyar Televízió műsorai közül a Kék fény (992 000), a Nem csak a húszéveseké a világ (937 000), valamint a vasárnapi A szólás szabadsága (1 037 000) és a Szuperbuli (1 301 000) ért el kiemelkedő eredményt.

Az AGB Hungary adatait a tv2 bocsátotta rendelkezésünkre, és a 4 évesnél idősebb lakosságra vonatkoznak.